tisdag 18 februari 2014

Liten update

Här händer ju inte så hysteriskt mycket direkt. Har väldigt mycket att göra, dessutom håller jag på att bli förkyld. Ska försöka ta det lugnt så kanske jag slipper undan men misstänker att det är lite för sent.
Trodde ju att jag skulle få så mycket läst över jul/nyår. Så blev det ju inte. Jag var väldigt duktig och gjorde klart allt jag skulle göra på utbildningen nästan en månad i förväg så jag trodde att jag skulle ha lust att läsa en massa efter det. Det hade jag inte. Men lusten kommer nog snart tillbaka, det gör den alltid. Innan jul gav jag alltså mej själv två böcker som belöning för att jag gjorde klart allt enligt min egen deadline. Lite uppmuntran ska man ju ha. Det är Raymond Bucklands stora blå och en bok av Raven Grimassi som står i bokhyllan och väntar. Känner mej lite lockad nu när jag tänker på det.

Nu ska jag kurera mej lite.
Fridens liljor!

Inga kommentarer: