måndag 3 september 2012

en liten rad...

Här har det varit stilla ett tag. Har inte haft motivation till så mycket den senaste tiden. Har gjort det jag ska men inte mer än så. Jag hoppas få igång mina rutiner igen nu när sommaren är slut (för ja, tråkigt nog, är den det), och allt vad slappande heter upphör att existera. Tror dock det kommer bli en rolig höst =)
Jag tycker hösten är mysig. Man kan mysa med tända ljus och behöver inte gå ut i regnet i onödan. Dessutom fyller jag år på hösten ;)
Nu ska jag umgås med katten, hon har uttryckt att hon vill ha uppmärksamhet.

3 kommentarer:

Månstråle sa...

Det är nog ganska vanligt att mycket läggs på hyllan under sommaren och dessutom känns det som att folk blir mer kreativa under hösten. Så jag ser fram emot fler uppdateringar här i fortsättningen ;)
Kram!

Ariadna sa...

Det verkar som att många behöver ta en paus under sommaren för att kunna ha lite ledigt, det är ju så mycket annat som händer ändå. Hoppas att du finner inspiration till mycket nytt under hösten!

Var Välsignad!

Tika BlueRain sa...

Hoppas du får en riktigt mysig höst :-)
Blessed be!