tisdag 16 april 2013

Lägesuppdatering

Inte är jag direkt aktiv här inte... Får skylla på att det varit så mycket annat.

Min odling tog sig ganska bra. Jag har ju börjat i liten skala. Kattgräset är praktiskt taget uppätet. Och basilikan också... Lillkatten har nämligen grävt upp den. Jag uppskattade inte påhittet kan tilläggas. Jag hoppas att den kommer överleva, än verkar den inte helt död i alla fall. Ska plantera lite mera bara jag får lite mer plats. Har ju planer på att göra mitt eget te med det jag odlar i sommar.

I övrigt går min strävan att bli vegetarian väldigt bra. Jag har helt slutat med kött. Det var inte så svårt som jag först hade trott att det skulle bli.

Min BoS har legat orörd ett tag nu, men bara jag får lite tid över ska jag försöka börja pilla med den igen. Överlag borde jag försöka få in lite magiskt arbete. Det har varit alldeles för dåligt på den fronten ett bra tag nu.
Köpte en bok om yoga för tre tior på bokrean. Jag tror det hade varit bra att börja med det, har alltid varit så fascinerad av yoga. Jag känner verkligen att jag har otrolig brist på energi och motivation. Bara det blir lite mer sol och värme kanske det vänder.

Inga kommentarer: