tisdag 8 januari 2013

Odlingsdrömmar

Jag insåg precis en sak. Jag har numera balkong. Jag kan så en massa örter och kryddor och blommor i sommar! Jag borde leta efter ett sådant där miniväxthus som jag alltid velat ha. Har alltid velat ha en sådan där liten glaslåda, men nu råkar det vara så att vår balkong är rätt stor...

Något gulligt som det här kanske.


Lite enklare funkar också såklart.


Den här lilla hyllan från Clas Olsson som kommer med ett överdrag är ganska fiffig annars. (Inte så supersnygg med överdraget på, men ändå.)
 
 
Ska fundera lite. Ska inte ta mej vatten över huvudet, men något vill jag allt odla nu när jag äntligen har chansen.
 
 

Bilder från google.

1 kommentar:

Månstråle sa...

Ja, det är lätt att ta sig vatten över huvudet...speciellt när det handlar om odling....Såååå mycket man vill...:)
Re: Tack för dina värmande kommentarer :)