torsdag 19 januari 2012

7/44 Air element

Luft... Ett spännande element. Även det ett mycket kraftfullt sådant. Fåglarnas hemvist. Jag tycker om att ligga och titta på molnen. Det kunde jag göra långa stunder när jag var liten; bara ligga på rygg och titta på molnen när de seglade förbi och se olika figurer som dök upp och sedan ändrades till nya. Dessutom hade jag den där upplevelsen jag berättade om i inlägget om Witchy background med vinden.

Moln fascinerar mej. Tänk att få promenera på molnen! Det hade vart så fräckt ;)

Bild från: Wikipedia

Har tänkt att jag ska börja använda rökelse lite mer. Jag gillar det, det ger en sådan mystisk och härlig stämning. Ska botanisera bland de jag har och sedan införskaffa lite fler dofter som kan vara värda att ha. Några förslag/tips/favoriter/'måste-ha'?

Inga kommentarer: