torsdag 12 april 2012

eliminering

Hittade äckliga kryp i skafferiet idag. Inte så roligt. Inte nog med att det är vidrigt, jag fick slänga praktiskt taget allt som fanns där... Nu ekar det tomt sånär som på någon konserv och kryddburkar. Det var inte riktigt så jag hade planerat att spendera eftermiddagen. Jag skulle plugga inför tentan på måndag men istället har jag skurat i skafferiet och kånkat en massa matvaror till soprummet. Jag gillar inte alls att kasta mat.
Få saker får mej att vilja ställa mej och gallskrika så att tårarna sprutar som på en seriefigur, det är så äckligt!! Nu känns det som om det kryper överallt. Vill egentligen dränka allt i Radar nu men får lägga band på mej och tänka på katten (bland annat).
Tips på hur man ser till att de inte kommer tillbaka uppskattas!

1 kommentar:

Månhäxan sa...

Enda tipset jag har är att med jämna mellanrum gå igenom skafferivarorna så inget står och blir gammalt, för det räcker med att en vara blir gammal och det kommer djur i den så går de även på nytt...så funkar de små liven...;)
Lycka till!