torsdag 12 april 2012

den förlorade esbaten ;)

Jag är lite ledsen över att jag missade esbaten helt.. Var ju i Stockholm så det blev både sent och mycket att tänka på i allmänhet. Jag hade velat inviga min fina kittel.


Försöker klura ut ett bra ställe att ha den på. Den är så fin att jag vill ha den framme. Just nu står den i ett hörn på golvet, men det förtjänar en lite finare plats tycker jag.
Funderar på att göra om lite på byrån i hallen så den kan agera som husaltare. Men jag vet ju hur det blir där med nycklar och så, och det är kanske inte riktigt är så passande... Jag vill ha ett litet altare, men det är lite dåligt med ytor...

3 kommentarer:

Tika BlueRain sa...

Åh, fin kittel :-) Vill också ha!

Blessed be!

Månhäxan sa...

Det kommer fler sabbater som tur är..:) Under tden får du väl improvisera...fira livet, kärleken och din nya kittel med en liten tacksamhetsritual.
Kram!

Ariadna sa...

Så det var den här kitteln du fick av din sambo som du skrev om på min blogg! Vilken fin, den förtjänar verkligen en bättre plats än på golvet! ;)

Var Välsignad!