måndag 12 mars 2012

38/44 Witchy tools: cauldron

Jag har tyvärr ingen. Än. Hoppas inom snar framtid kunna införskaffa mej en. Kommer ihåg att jag önskade mej en när jag var fjorton, jag visste bara inte var i hela fridens namn man skulle hitta en. Det är ju inte så att de växter på träd direkt, och internetshoppande var ju inte så stort på den tiden. Inte lätt när man bor hemma heller. Och man måste väl till och med vara myndig för att beställa när jag tänker efter. Hur som helst, det blev ingen då och sedan föll det hela i glömskan. Nu har jag hittat en fin som jag vill ha. Tiden måste bara bli mogen först =) Jag försöker lära mej att vara lite mer tålmodig, låta saker ta tid.

(Lite svårt just i detta ögonblick då dvd:n är trasig och jag verkligen vill se på lite serier efter att ha pluggat duktigt, duschat katten, tagit en solig promenad samt stretchat mej själv en decimeter längre. Patience...)

Inga kommentarer: