söndag 18 mars 2012

40/44 Your altar, if you have one

Tyvärr har jag inget. Det är dessvärre lite för trångt som vi bor just nu så det finns inte riktigt någon plats för det. Längre fram hoppas jag kunna ha ett, men just nu får det plockas fram när det behövs. Har ju dessutom en väldigt nyfiken katt som gärna klättrar och vill vara med överallt. (Hoppas på att hon ska växa ifrån det.) ;)
Som sagt, det hade varit mysigt att kunna ha en helig liten plats. Jag hade faktiskt ett hemma i flickrummet under en tid i början av min vandring. Det bestod av en pall, som jag faktiskt gjort i slöjden i sexan. Den står nu uppe på vinden. Sydde även en liten "altarduk" i slöjden i sjuan eller åttan (som jag numera använder när jag lägger tarot). Jag blir lite nostalgisk när jag tänker på det =)

Inga kommentarer: