onsdag 1 februari 2012

16/44 Favourite witchy website(s)

Oj... den var ju inte så lätt. Har så många sidor som jag gillar. Alla bloggar jag följer hittar du om du går in på "visa hela min profil" här till höger. Anledningen till att jag för närvarande inte lagt upp listan på själva bloggen är för att min dator gärna vill crascha när jag öppnar bloggen då... Vet inte varför men datorgudarna gillar mej uppenbarligen inte (kanske borde börja tillbe dem..). Annars har jag faktiskt ett konto på en italiensk community om wicca, dels för att utöka mitt vokabulär, men också för att få en inblick i hur wicca breder ut sej i Italien. Jag vet inte riktigt om jag tycker sidan är nån favorit, den är lite rörig (som Italien i allmänhet), men jag ger den lite tid till.
Jag gör i övrigt så att jag säger "ingen nämnd, ingen glömd".

Inga kommentarer: