onsdag 22 februari 2012

"See the man over there? He's a leo, check his hair."

Jag hittade en ny blogg som jag vill följa: Gypsy Magic. Väldigt intressant =)
Där hittade jag en länk till hur man tar reda på sin zodiac-blomma! Hur roligt är inte sånt?! (Jag älskar sånt.)

Jag är född under Rosens tecken som lyder enligt följande (på svenska):
"Jag balanserar dej i min skönhet" (säger rosen).
"Rosens zodiac-blomtecken visar på sanning i allt. Om du har det här blomtecknet har du en unik förmåga att se den dolda meningen i saker och att synliggöra underliggande bevis för vad det verkligen är. Du har ett öga för klassisk skönhet, och du äskar att omge dej med vackra saker. Du dras till filosofi, poesi och konst. Eftersom du ser skönheten och sanningen i alla ting tolererar du inte orättvisa och grymhet. Du är som lyckligast när du är med familj och vänner - promenader och naturen är njutning för dej. "

Påminner ganska mycket om Vågen faktiskt. Men det är roligt ändå. På WhatsYourSign kan du ta reda på ditt blomtecken och en massa andra spännande tecken. Have fun!


Citatet i inläggstiteln är från låten "What's your sign?" av Des'Ree.

1 kommentar:

Angelika "BlueRain" sa...

Ja, sånt där är roligt! Måste också kolla upp det där, tack för länkarna :-)
Kram!